Nieuwe feiten zorgen voor vertraging Camille Claudel statuaire

Afgelopen 8 december 2014 presenteerde ik in het Singer Theater in Laren voor meer dan 300 aanwezigen mijn boek Camille Claudel statuaire. Omdat wij kort daarvoor besloten hadden geen paperback, maar een gebonden uitgave te realiseren, waren de boeken die avond niet aanwezig. Door de kerstdagen was het niet meer mogelijk om de boeken in december in handen te krijgen. Ik sprak af met de drukker van deze tijd gebruik te maken door nogmaals mijn teksten door te lopen en de puntjes op de i te zetten.

uitstel druk Camille Claudel statuaire

En toen doemden langzaam maar zeker een aantal zeer belangrijke feiten op, feiten die in het boek geschreven moesten worden. Feiten die niet konden wachten tot een herdruk. Feiten die de genialiteit van Camille Claudel onderstrepen en aantonen hoe beroemd zij tijdens haar werkzame leven was, feiten die aantonen hoeveel beelden zij heeft verkocht en vooral hoeveel werken zij heeft achtergelaten in haar atelier op de dag dat zij werd opgesloten. Zij die met recht een pionier van de Art Nouveau genoemd kan worden.

Het ene feit volgde het andere feit op, inmiddels bevat het boek ruim 50.000 woorden extra!! Ik ben bijna klaar met het redigeren van deze belangrijke aanvullingen, daarna gaan Bernd en ik het boek opnieuw vormgeven en zodra alles naar de drukker is, krijgen alle mensen die reeds een exemplaar besteld hebben (eindelijk) hun nota! Mensen die een boek wensen te bestellen, kunnen een email sturen naar: haanappelpublishers@hotmail.com De boekenprijs blijft hetzelfde: € 32,50.

Ik kijk uit naar het moment dat ik mijn boekenkind in mijn armen kan sluiten! Wat een bijzondere schrijverszwangerschap is dit geweest……

Karin Haanappel
vrijdag 13 februari 2015

LET OP: door omstandigheden is het boek pas najaar 2016 leverbaar.

 

 

 

One thought on “Nieuwe feiten zorgen voor vertraging Camille Claudel statuaire

  1. Wat een proces inderdaad! En wat een gewenst boekenkind is dit!
    Heel graag bestel ik het boek bij je via email. Ik ben enorm benieuwd!
    Hartelijke groet,
    Angelique Hoefsmit

Geef een reactie

